IMIS

Publicaties | Instituten | Personen | Datasets | Projecten | Kaarten
[ meld een fout in dit record ]mandje (0): toevoegen | toon Print deze pagina

What Dutch consumers consider the most important attributes in buying and eating fish
Kole, A.; Schelvis-Smit, R.; Luten, J. (2005). What Dutch consumers consider the most important attributes in buying and eating fish, in: Abstracts of the 35th WEFTA meeting 19-22 September 2005, Antwerp, Belgium. pp. 63
In: (2005). Abstracts of the 35th WEFTA meeting 19-22 September 2005, Antwerp, Belgium. CLO-Gent, Sea Fisheries Department/RIVO: Ijmuiden. 141 pp., meer

Beschikbaar in  Auteurs 

Trefwoord
    Marien/Kust

Auteurs  Top 
  • Kole, A.
  • Schelvis-Smit, R., meer
  • Luten, J., meer

Alle informatie in het Integrated Marine Information System (IMIS) valt onder het VLIZ Privacy beleid Top | Auteurs